Thursday 15 March 2012

LOVE more than WORD

They are my BEST PARENTS forever.. I LOVE THEM more than word..Don't take them away from me..
Sejujurnya,aku bukanlah anak yang baik, aku pon manusia biasa, banyak sangat buat salah.. Tetapi aku juga anak yang sangat999999 menyayangi mereka :) sebab mereka lah yang ada dengan aku time aku susah dan senang.. mereka terima baik buruk aku sebagai anak mereka.. I'm the youngest ..So, family aku panggil aku "ADEK" ..haha.. sekarang umur aku dah 18, walaupun dah besar tapi kalau dah "ADEK" tu selamanya la "ADEK"kan .. kalau dah anak bongsu tu, paham2 je la! manja terlajak (aku cakap diri aku sendiri bukan org lain) huhu . . bila aku dah cakap perkataan "nak" kat sesuatu benda tu maksudnya aku "memang nak",, kalau aku tak dapat mula lah merajuk,tak nak cakap ngan sape2.. terukkan aku??? hahahaaaa .. aku memang terkenal dengan "BUDAK SUKA MERAJUK and MANJA" dalam family aku :) aku tak kesah sebab memang itulah aku .... I LOVE YOU mum and dad.. Thankz for being a VERY GOOD parents for me..

No comments:

Post a Comment