Saturday 17 March 2012

SPEND TIME with DEAR

17032012 
[Hari ni ANNIVERSERY AKU DAN DEAR yang ke 2 TAHUN 1 BULAN]

Kebetulan minggu ni dia balek cuti,, (memang happy lah aku)
So,,apa lagi??hahaha
kami pon berjanjilah untuk

Kami just jalan2 naik kereta je..
kali ni CUTI SEKEJAP nengok WAYANG and makan KFC ..haha
Tapi kali ni SPECIAL sikit sebab aku yang bawa dia and amek dia kat rumah.
Selalunya dia je yang jadi driver aku.
Kali ni tukar turn...hehehee
Maklumlah, AKU DAH PANDAI DRIVE KERETA..hahaha
Rasa tenang sangat bila dapat nengok muka dia..
Dalam kereta asyik gelak je laa..
Maklumlah orang tengah BAHAGIA [ semoga kebahagiaan ini akan berkekalan]
Kami jumpa lebih kurang 1 jam 30minit je tadi..
Rasa kejap sangat..
Tak sampai 5 minit balik rumah,dah RINDU kat dia balek..
...opppsstttt...

Tapi esok dia dah nak balik kolej..
mmmmm
rasa sekejap sangat
Tak hilang lagi rindu aku kat dia
rasa macam tak nak je bagi dia balik
tapiiiii
nak wat cam ne kan! . .
lain kali dia mesti balik lagi :)

To AJAM : 
1) Awak belajar rajin2 ye
2) Ingat saya selalu 
3) Jangan NOTY
4) Be a good BOY
5) Remember GOD
6) LOVE you






No comments:

Post a Comment