Friday 16 March 2012

MERAJUK!! BOLA punya PASAL

Aku lah PEREMPUAN KAKI BOLA . sekarang ni pon memang BOLA tengah hangat. .i'm MALAYSION ok,, of course laa aku sokong HARIMAU MUDA..  kalau aku nengok bola,memang bising, aku akan menjerit2 expecially bila "GOL".. haha.. time nengok bola tu usha2 la juga pemain yang cute.. opsssttt.. hehe.. smbil menyelam minum air la katakan..huhu..
tiba2 ternampak PERTAHANAN harimau muda.. MUSLIM AHMAD .. pertama kali aku nengok dia, aku dah admire dia.. :) tinggi nya dia..cute! .. tak salah kan nak sokong dia???huhu



030312, aku dapat tahu ada perlawanan bola dekat STADIUM HANG JEBAT MELAKA .. kebetulan time tu aku nak gi melaka,memang lalu sangat la stadium tu.. aku memang dah angan2 nak pergi.. aku siap bawak jersey bola lagi :) (semangat habis dah ni) .. tapi impian tak jadi kenyataan, mak aku nak balik cepat time tu :'( sepanjang perjalanan nak balik rumah aku nangis, tak cakap ngan sapa2 (hahaha,, sedih sangat dah ni) . .
Padahal perlawanan bola tu antara TERENGGANU v/s KUALA LUMPUR. . aku orang PAHANG . .
kenapa aku semangat sangat nak pergi ??? sebab ada MUSLIM AHMAD la .. haha ..  tapi aku nangis tu sebab aku memang dah lama teringin nak nengok bola secara LIVE .. peluang dah ada depan mata kot tapi tak dapat, tu yang sedih sangat tu... sob sob sob :D tapi dah tak ada rezeki nak buat macam mana kan, lain kali dapat la tu :)

No comments:

Post a Comment